از طرف یه فراموش شده...

سلام... 

شاید دیگه نمیشناسینم... 

منم یه فراموش شده ... 

ازیه شهر غریب... 

از یه کافی نت درب و داغون... 

بیخیال بابا دانشجو شدم هورررررررررررررررررراااااااااااا 

خانم مهندس مهدیه خانم هورررررررررررررراااااااااااا 

رشته مدیریت صنعتی هوررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا 

نظرات 4 + ارسال نظر
پرچانه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:38 http://forold.blogsky.com/

عززززززززززززیرم
تبریک میگم مهندس
کدوم شهر؟

مرررررسی خانومی
اصفهان دیگه البت پیام نور
مشکلات کارمندیه دیگه شما که در جریانی

شیوا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:57 http://just-kiss-1.blogsky.com/

کوفته قلقلی

سلام خوبی
مبارک باشه خانومی
اسم وب و که عوض کردی که
بازم مبارک باشه
درس علم مواد و سعی کن خوب بخونی

مرسی خانومی عدیدم برام دعا کن تا بتونم تو این رشته موفق بشم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مجتبی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17

سلام .ببخشید من یه خواهشی ازتون داشتم اگه کمکم کنید ممنونتون میشم.یه امر خیره .میخوام یه تحقیق کوچیک برام انجام بدید.ممنون میشم اگه کمک کنید.بهم ایمیل بزنید.من مجتبی هستم

بخشید نتونستم ایمیل بدم اگهمیشه تو پیامای خصوصی این مطالب رو بذارین و آدرس وبلاگ خودتون هم بذارین مرسی

شهرزاد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:08 http://www.gholleh.blogsky.com

سلام. خوبی؟
ببخشید. سیستمم مشکل پیدا کرده بود داده بودم بیرون درستش کنن. تو که گفته بودی نمی خوای دانشگاه بری کلک. کدوم شهر قبول شدی؟ الان دیگه سر کار نمی ری؟
راستی یادم رفت تبریک بگم. مبارک باشه.

سلام مرسی
انشاا... هیچ سیستمی دچار مشکل نشه الهی آمین
چرا میرم دانشگاه من از نوع پیام نوریه خوب کارا خداست دیگه یهو پس کلمون زدن دانشجو شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد