14 نفر نهایی تیم ملی فوتسال بانوان اعلام شدند

شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی 14 نفر اعزامی به پیکارهای آسیایی اینچئون کره جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، فهیمه زراعی،نسیمه غلامی،سهیلا ملمولی، فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، بهناز خیاط، نغمه مرادی، فاطمه اعتدادی،نیلوفر اردلانی، سپیده زرین راد، پریا نوروزی، آرزو صدقیانی زاده ، فرشته کریمی و لیلا اقبالی نفراتی هستند که از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان جهت شرکت در پیکارهای آسیایی داخل سالن کره جنوبی معرفی شدند.
گفتنی است، بازیکنان از 28 خرداد ماه به مدت 3 روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و ظهر روز سی و یکم خرداد ماه تهران را به مقصد شهر اینچئون کره جنوبی ترک می کنند.
برنامه بازیها به شرح زیر است: 
ایران –مالزی- پنجم تیر ماه- ساعت 9:00 به وقت تهران
تایلند-ایران-ششم تیر ماه-ساعت 9:00 به وقت تهران
ایران- ویتنام-هفتم تیر ماه –ساعت 11:30 به وقت تهران
هنگ کنگ-ایران-دهم تیر ماه-ساعت 9:00 به وقت تهران



علیپور: دیگر تعطیلات 6 ماهه برای بازیکنان فوتبال و فوتسال وجود ندارد

مژده : برگزاری جام حذفی فوتبال و فوتسال بانوان

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان در خصوص برنامه های این دو رشته و برگزاری رقابتهای جام حذفی به نکاتی اشاره کرد.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون، فاطمه علیپور-رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته آخر مرداد ماه و یا اوایل شهریور ماه 92 آغاز می شود. مراسم قرعه کشی این پیکارها به همراه رقابتهای جام حذفی فوتبال هم قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می شود تا تیم ها فرصت کافی برای جذب بازیکنان و یا فراهم کردن شرایط مساعد برای تیم هایشان داشته باشند.


وی در ادامه افزود: لیگ فوتسال هم از مهرماه آغاز خواهد شد و مراسم قرعه کشی این بازیها در شهریورماه است. در واقع قصد داریم با برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال و فوتسال به طور طولانی مدت و همچنین برگزاری دیدارهای حذفی فوتبال و فوتسال در دل رقابتهای لیگ ، شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا بازیکنان ملی پوش و دیگر ورزشکاران در آمادگی جسمانی بالایی باشند. ضمن اینکه قصد داریم به حرفه ای تر شدن در مسابقات لیگ نزدیک تر شویم. دیگر تعطیلات 6 ماهه برای بازیکنان وجود نخواهد داشت و آنها مرتبا در شرایط مسابقه خواهند بود.


رای کمیته اتضباطی در خصوص بازی فسا - ابادان

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سه بازیکن فوتبال بانوان 

و دیدار نیمه تمام دو تیم فوتسال صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی فسا اعلام کرد.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم لیگ برتری فوتسال صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی فسا در تاریخ 23/2/92 در آبادان برگزار که در نیمه اول این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم صنعت نفت ابادان در نیمه نخست به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، تیم مهمان( تربیت بدنی فسا) د رمسابقه حاضر نشد. بر همین اساس طبق رای کمیته انضباطی این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم آبادان اعلام و زارعیان-سرپرست تیم تربیت بدنی فسا به مدت سه ماه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی و همچنین پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.باشگاه تربیت بدنی فسا نیز طبق بند 3 ماده 21 به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
محرومیت سلیمانی، کودایی و نراقی تا اطلاع ثانوی
با توجه به شکایت کمیته بانوان  فدراسیون فوتبال از زمرد سلیمانی، زهره کودایی و طنین نراقی (بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان) مبنی بر انجام رفتارهای غیر ورزشی و غیر اخلاقی و عدم همکاری با تیم ملی در مسابقات برون مرزی و با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از ادامه این رفتارها به سایر بازیکنان، کمیته انضباطی  به استناد ماده 11 آئین نامه انضباطی، هرسه بازیکن را تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت رسمی  اعم از انجام مسابقه فوتبال و عقد قرارداد محروم کرد. جلسه رسیدگی به تخلف این بازیکنان روز یکشنبه 16/4/92 است.


آمار ليگ برتر فوتسال بانوان

 

پرونده لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری یک دیدار بسته شد

لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری یک دیدار معوقه و برتری متین ورامین به پایان رسید.

 در تنها دیدار معوقه لیگ برتر فوتسال بانوان که در مشهد برگزار شد، تیم متین ورامین توانست با نتیجه 7 بر یک به برتری برسد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم پرونده این لیگ را ببندد.

در دیگر دیدارهای معوقه، شمشاد دلیجان مقابل نوشهر حاضر نشد و با 12 امتیاز و تفاضل گل 130- به لیگ دسته اول سقوط کرد.

مس پارس نیز که قرار بود میهمان صنعت نفت آبادان باشد در این مسابقه حاضر نشد.

بر این اساس تربیت‌بدنی فسا و شمشاد دلیجان به لیگ دسته اول سقوط کردند.

جدول رده‌بندی به شرح زیر است:

1 ملی حفاری با 60 امتیاز

2. پرسپولیس با 57 امتیاز

3. متین ورامین با 50 امتیاز

4. صنعت نفت آبادان با 50 امتیاز

5. کاسپین 40 امتیاز

6. داماش گیلان 37 امتیاز

7. شورای شهر نوشهر با 28 امتیاز

8. شهرداری باغستان شهریار با 14 امتیاز

9. آرمان رضا با 13 امتیاز

10. مس پارس با 12 امتیاز

11. تربیت‌بدنی فسا با 12 امتیاز

12. شمشاد دلیجان با 12 امتیاز

حضور بازیکن تیم فوتسال بانوان نفت آبادان در اردوی تیم ملی

سرپرست تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: سهیلا ملمولی بازیکن ملی پوش این تیم با سفر به تهران در اردوی آماده سازی تیم ملی شرکت کرد.


مرضیه رضازاده افزود: کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشور از ملمولی بازیکن تیم صنعت نفت دعوت کرد تا در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یابد که این بازیکن امروز خود را به مربیان تیم ملی معرفی کرد.


وی اظهار داشت: ملمولی از بازیکنانی بود که در تمامی اردوهای اخیر تیم ملی حضور یافته و یکی از بازیکنان اصلی این تیم به شمار می رود.


سرپرست تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: ملمولی در دو بازی اخیر تیم صنعت نفت برابر حریفانش در لیگ برتر موفق به زدن 14 گل شده است

احتمال حضور خوزستان در ليگ يك واليبال بانوان كشور

رييس هيات واليبال خوزستان از تلاش اين هيات جهت حضور تيم استان در مسابقات ليگ دسته يك بانوان كشور خبر داد و گفت: براي شركت تيم استان در اين رقابت‌ها در حال رايزني هستيم.

ابراهيم پارسافر اظهاركرد: در حال رايزني با يكي، دو شركت هستيم تا اسپانسر تيم استان شده و بتوانيم در بخش بانوان در ليگ يك كشور تيم داشته باشيم كه اين موضوع به احتمال زياد انجام خواهد شد. به نظرم خوزستان ظرفيت اين را دارد كه در بخش بانوان نيز نقش‌آفريني كند و به همين دليل روي اين بخش بسيار تاكيد داريم.

وي در ادامه به ساير برنامه‌هاي هيات اشاره و عنوان‌كرد: از چند روز پيش اردوي تيم اميد بانوان استان به مدت يك هفته در اهواز برپا شده است. بانوان خود را براي شركت در مسابقات كشوري كه 31 خردادماه در شيراز برگزار مي‌شود، آماده مي‌كنند.

رييس هيات واليبال خوزستان افزود: هم‌چنين مرحله دوم اردو‌ي تيم‌هاي نوجوانان و جوانان استان به ترتيب در شهرستان‌هاي مسجدسليمان و ماهشهر از هفته آينده آغاز مي‌شود كه اين تيم‌ها نيز خود را براي مسابقات كشوري كه مرداد‌ماه برگزار خواهد شد، آماده مي‌كنند. تلاش‌مان بر اين است كه نمايندگان استان در اين رقابت‌ها نسبت به سال گذشته نتايج بهتري را كسب كنند.

وي درباره فراخوان استعداديابي اين هيات گفت: اين فراخوان از 15 خردادماه كه جهت استعداديابي بازيكنان هر دو بخش پسران و دختران رده‌ سني 76 به بالا بوده، آغاز شده است و تا پايان شهريورماه نيز ادامه دارد. علاقه‌مندان مي‌توانند جهت ثبت‌نام در اين استعداديابي به هيات استان واقع در ورزشگاه تختي اهواز مراجعه كنند.

پارسافر به هدف اين استعداديابي اشاره و اظهاركرد: هدف كشف استعدادها براي ارتقا سطح اين رشته در استان مي‌باشد. هم‌چنين در حال انجام مداوم مسابقات داخلي در قالب ليگ‌هاي باشگاهي استان در هر دو بخش آقايان و بانوان و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي مربيان هستيم تا علاوه بر دنبال كردن بحث استعداديابي، از اين راه‌ها نيز بتوانيم وضعيت واليبال استان را در آينده بهتر كنيم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه برخي از شهرستان‌هاي استان در اين رشته فعال بوده و برخي ديگر فعاليتي ندارند، خاطرنشان‌كرد: متاسفانه استعداد در شهرستان‌هايي كه فعاليت ندارند، كم است كه در اين راستا تلاش مي‌كنيم با برگزاري كلاس‌هاي مربيگري، مربيان خوبي را در اين شهرستان‌ها داشته باشيم تا استعدادهاي موجود كشف شوند.

رييس هيات واليبال خوزستان درباره شهرستان‌هاي فعال در اين رشته گفت: شوشتر، دزفول، مسجدسليمان، هنديجان و رامهرمز استعدادهاي خوبي در واليبال دارند. هم‌چنين تلاش‌مان اين است كه مسابقات را از بخش دولتي به بخش خصوصي منتقل كنيم. يعني اين‌كه هيات‌ها تيم‌داري نكنند و بخش‌هاي خصوصي وارد كار شده و اسپانسر شوند تا بتوانيم نتيجه‌ بهتري كسب كنيم.

پیروزی نمایندگان خوزستانی در لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان تربیت‌ بدنی فسا با شکست مقابل دلیجان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.

در مهمترین دیدار هفته در قعر جدول، تربیت‌بدنی فسا و شمشاد دلیجان مقابل هم قرار گرفتند که فسا با شکست 6 بر 5 به لیگ دسته اول سقوط کرد.

با برگزاری دیدارهای معوقه تکلیف دیگر تیم‌های سقوط کننده مشخص خواهد شد.

شرکت ملی حفاری خوزستان که در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش تثبیت شده بود با نتیجه پر گل 9 بر یک مقابل شورای شهر نوشهر به برتری رسید.

نتایج کامل به شرح زیر است:

* باغستان شهریار 2- کاسپین 8

* فسا 5- شمشاد دلیجان 6

* شورای شهر نوشهر یک - شرکت ملی حفاری خوزستان 9

* صنعت نفت آبادان 9 - داماش گیلان 3

* پرسپولیس 8 - آرمان رضا 5

* متین ورامین 10 - مس پارس 2

 

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان

تلاش قعر جدولی‌ها برای فرار از سقوط

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های قعر جدولی تلاش می‌کنند خودشان را در لیگ برتر حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست‌ودوم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که در واقع تلاش قعر جدولی‌ها برای بقا است.

باغستان شهریار که در خطر سقوط قرار دارد، ساعت 12 روز جمعه مقابل کاسپین قزوین قرار می‌گیرد و در جدالی سخت سعی می‌کند خود را در لیگ برتر حفظ کند.

فسا و شمشاد دلیجان که در انتهای جدول قرار دارند، مقابل هم قرار می‌گیرند. فسا با 12 امتیاز و دلیجان با 10 امتیاز نهم و دوازدهم هستند. با توجه به اینکه دلیجان در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد، نیاز بیشتری به کسب سه امتیاز مقابل فسا دارد.

پرسپولیس که عنوان نایب‌قهرمانی‌اش مسجل شده میزبان آرمان رضای مشهد است. آرمان رضا نیز با 10 امتیاز یازدهم است.



برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است:

* باغستان شهریار - کاسپین

* فسا - شمشاد دلیجان

* شورای شهر نوشهر - ملی حفاری

* صنعت نفت - داماش

* پرسپولیس - آرمان رضا

* متین ورامین - مس پارس



 

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان

ناکامی‌ سرخ‌ها در لیگ بانوان/ فوتسال پرسپولیس هم قهرمان نشد

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس هم با تساوی مقابل شرکت ملی حفاری قهرمانی را از دست داد.

در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های پرسپولیس و شرکت ملی حفاری مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که در این مسابقه حضور داشت، با تجلیل از معصومه‌ رضازاده به وی لوح تقدیر اهدا کرد.

شرکت ملی حفاری با دو امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس و در فاصله دو هفته مانده به لیگ به عنوان قهرمانی رسید.

سردار رویانیان همچنین با اهدای نهج‌البلاغه از تیم شرکت ملی حفاری تقدیر کرد.

مظفر: افتخار می‌کنم رقبای ما بسیج می‌شوند تا قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: دو باخت دور رفت باعث شد تا عنوان قهرمانی را از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرزاد مظفر پس از تساوی دو بر دو مقابل تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری و کسب عنوان نائب قهرمانی گفت: به ملی حفاری برای قهرمانی تبریک می‌گویم. آنها سزاوار این قهرمانی بودند. متاسفانه ما در دو باختی که دور رفت لیگ برتر داشتیم عنوان قهرمانی را از دست دادیم و در واقع چوب این دو باخت را خوردیم. مسئولیت اینکه قهرمان نشدیم بر عهده من است.


وی ادامه داد: بازیکنان خوب بازی کردند و زحمت کشیدند امروز هم باید بدون تعصب بگویم تیم برتر ما بودیم اما فوتسال است و همیشه تیم برتر برنده از زمین خارج نمی‌شود. امسال خیلی خوش‌شانس نبودیم و آسیب‌دیدگی‌ها اذیت‌مان کرد. همچنین مسابقات لیگ مقارن با اردوی تیم ملی بود. بنابراین بازیکنان در این یک سال و نیم اخیر خسته بودند و استراحتی نداشتند. 5 بار قهرمان شدیم و فکر می‌کنم نائب قهرمانی هم بد نیست.


سرمربی تیم فوتسال بانوان در پاسخ به این سؤال که نائب رئیس فدراسیون معتقد است کریمی مصدوم نبوده و به دلیل بازی در لیگ همراه تیم ملی فوتبال به بنگلادش نرفته است، تصریح کرد: کریمی مصدوم نیست بلکه به تازگی از آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده است.


مظفر تاکید کرد: وی در شب آخر تمرین تیم ملی فوتبال دچار مشکل شد اما MRI چیز جدیدی نشان نداد و زانوی او مشکلی ندارد. ما هم سه روز اول با فیزیوتراپی و آب درمانی وی را تحت مداوا قرار دادیم و کریمی دو روز با ما کار کرد. با توجه به اینکه وی مصدوم بود بنابراین سه ماه فیزیوتراپی لازم است تا بتواند آماده شود. صحبت من این بود که فرشته کریمی آمادگی صد در صد ندارد اما نمی‌دانم چرا می‌گویند اگر کریمی آسیب دیده است،‌ چرا باید امروز بازی کند.

 

مظفر در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا بازیکنان دو پنالتی را از دست دادند و آیا برای پنالتی تمرینی داشتید یا خیر، عنوان کرد: پیش‌بینی پنالتی را می‌کردم و تمرینات زیادی برای آن داشتیم اما بازیکنان استفاده لازم را نکردند.


سرمربی پرسپولیس در ادامه به این موضوع اشاره کرد که دو تیم روبروی ما بازی کردند و ادامه داد: علاوه بر حفاری متین ورامین هم از این تیم حمایت می‌کرد. بنابراین دو مربی بازیکنان را کوچ می‌کردند. قبل از بازی هم متین همه نوع امکاناتی را فراهم کرد.البته این خلاف نیست. اینکه رقبای ما بسیج می‌شوند تا قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند به خودم افتخار می‌کنم.


وی در پاسخ به این سؤال که سرمربی حفاری هم اعتقاد دارد پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: آنها هم 5 بازیکن ملی‌پوش دارند اما مسئله این است که هر دو تیم 5 نفره در تیم بازی می‌کنند. آنهایی که بازی کردند در هر دو تیم بازیکنان ملی بودند و مانند این بود که نفرات را در دو تیم نصف کرده باشیم. کیفیت بازی بالا بود و نمایشی از تیم ملی را دیدیم.


مظفر در پایان درباره استقبال خوب تماشاگران از این مسابقه و همچنین حضور رویانیان گفت: تبلیغات که خوب باشد و تیم‌ها به هم نزدیک باشند تماشاگر استقبال می‌کند. حضور مسئولان نیز در حمایت از تیم مهم است. اینکه آنها بازی را از نزدیک ببینند و بدانند این پول‌ها که می‌دهند کجا خرج می‌شود. بنابراین این کمک‌ها می‌تواند ادامه‌دار باشد.



بارانی:نمی‌توانستم کری پرسپولیسی‌ها را بدون جواب بگذارم/ بهتر از آنها بودیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: پرسپولیسی‌ها کری می‌خواندند من هم نمی‌توانستم آنها را بدون جواب بگذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان و تساوی دو بر دو مقابل پرسپولیس گفت: بازی سنگینی بود و باید بگویم با تیم ملی بازی کردیم. مظفر مربی باتجربه‌ای است و این تیم 6 بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد اما از داوری رضایت ندارم. تیم ما بهتر از حریف بود. آنها آمده بودند بازی را ببرند اما نیمه اول ضعیف کار کردند ما هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در پایان لیگ حاشیه‌های شما و پرسپولیس بیشتر بود و آیا این برای رقابت است، عنوان کرد: چیز خاصی نبود آنها کری می‌خواندند من هم نمی‌توانستم جواب آنها را ندهم.


بارانی در پاسخ به این سؤال که تیم متین ورامین امکانات زیادی را برای شما در تهران فراهم کرده بود، تا بتوانید در مقابل پرسپولیس به برتری برسید، تصریح کرد: یاری از دوستان ما در تهران است. ما دنبال سالن می‌گشتیم بنابراین متین ورامین این سالن را در اختیار ما قرار داد.


سرمربی حفاری درباره برنامه فصل بعدش اظهار داشت: آنچه را که می‌خواستم به آن رسیدم. ما سال گذشته سوم شدیم امسال قهرمان. برای فصل بعد هم اکنون نمی‌توانم چیزی بگویم. شاید باشگاه ما را نخواهد و شاید ما نخواستیم با باشگاه کار کنیم.



 

 

پایان مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان استان خوزستان

 

مرحله دوم لیگ برتر والیبال بانوان استان خوزستان با شناخت تیمهای راه یافته به مرحله نهایی به پایان رسید . از گروه الف: تیمهای منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و ملی و حفاری ایران و از گروه ب: تیمهای نفت اهواز و نفت آبادان به مرحله بعد صعود کردند. در بازیهای نیمه نهایی تیمهای ملی و حفاری و منطقه ویژه ماهشهر با غلبه رقبای خود به دیدار پایانی راه یافتند و در بازی فینال نیز تیم ملی و حفاری ایران موفق شد حریف قدرتمند خود منطقه ویژه ماهشهر را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به مقام قهرمانی استان دست پیدا کند.لازم به توضیح است که دو بازیکن ملی پوش استان خوزستان  به نامهای مائده ناخدا اصل و مینا الی بغلانی پور نیز در دو تیم فینالیست حضور داشتند.

نتایج کلی دور برگشت مسابقات:

ملی حفاری اهواز 0 - منطقه ویژه ماهشهر 3   

نفت اهواز 3 - فولاد خوزستان 0               

نفت امیدیه 3- شهرداری رامشیر1         

نفت آبادان 3 - نفت مسجدسلیمان 0                                                                                                                               

ملی حفاری اهواز 3 - شهرداری رامشیر0

نفت اهواز 3 – نفت آبادان 0

منطقه ویژه ماهشهر3 - نفت امیدیه 0 

نفت مسجدسلیمان 3 - فولاد خوزستان 0

ملی حفاری اهواز 3 - نفت امیدیه 0

منطقه ویژه ماهشهر 3 - شهرداری رامشیر 1

نفت اهواز 1 - نفت مسجدسلیمان 3

نفت آبادان 3 - فولاد خوزستان 0

بازیهای نیمه نهایی:

منطقه ویژه ماهشهر 3  - نفت آبادان 0

نفت اهواز  1 - ملی و حفاری ایران  3

بازی رده بندی:

نفت اهواز 3- نفت آبادان 0

بازی پایانی:

ملی و حفاری ایران 3-منطقه ویژه ماهشهر 2

 

 در اين دوره از مسابقات 32 بازي بصورت رفت و برگشت بين تيمهاي نفت اهواز، نفت آبادان،نفت مسجدسليمان،منطقه ويژه ماهشهر،فولاد اهواز ،نفت اميديه،شهرداري رامشير،فدك ماهشهر،پتروشيمي بندر امام و ملي حفاري اهواز برگزار شد كه چهار تيم ملي حفاري اهواز،منطقه ويژه اقتصادي ماهشهر،نفت اهواز و نفت آبادان به مرحله بعد صعود كردند.

در دور نهايي تيم بانوان ملي حفاري با شكست نفت اهواز به فينال مسابقات راه يافت. در بازي فينال بانوان ملي حفاري با شكست تيم منطقه ويژه ماهشهر علاوه بر مقام قهرماني سهميه حضور در بازيهاي ليگ برتر كشور را بدست آورد و تيمهاي نفت اهواز و نفت آبادان به ترتيب سوم و چهارم شدند.

تيم واليبال بانوان ملي حفاري در چهار سال گذشته توانسته است به دو مقام قهرماني و يك نائب قهرماني دست يابد.

 

حفاری، قهرمان لیگ والیبال بانوان خوزستان شد

عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های والیبال بانوان خوزستان به ملی‌حفاری رسید.

 پریدخت باپیری، نایب‌رییس هیات والیبال استان  اظهارکرد: دور برگشت این رقابت‌ها از نهم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز در اهواز برگزار شد.

وی به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات اشاره کرد و گفت: پس از ملی‌حفاری، منطقه ویژه، نایب‌قهرمان شد و نفت اهواز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

نایب‌رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این‌که سطح رقابت‌های دور برگشت نسبت به دور رفت بالاتر بود، عنوان‌کرد: نظر کمیته فنی این مسابقات این بود که سطح مسابقات نسبت به دور رفت بسیار بهتر شده بود. رقابت‌ها فشرده بود به صورتي که بازی فینال با نتیجه 3 بر 2 به سود حفاری به پایان رسید.

وی افزود: سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند و نسبت به دور رفت، پیشرفت کرده بودند و سطح کارشان بالا رفته بود.

باپیری بیان‌کرد: به نظرم یکی از دلایل پیشرفت تیم‌ها، این بود که براي خودشان هدفي را مشخص كرده بودند و تمرینات خود را منظم‌تر، بهتر و با برنامه‌ریزی خوبی انجام داده بودند.

وی خاطرنشان‌کرد: درکل باتوجه به این‌که یک برنامه سازمان‌یافته را برای تیم‌ها مشخص کرده بودیم، طبق آن به خوبی پیش رفتند و باتوجه به این‌که دور رفت هم برگزار شده بود، نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کرده بودند و تمرینات‌شان را باتوجه به نقاط ضعف خود و حریفشان، پایه‌ریزی کرده بودند که این موضوع در ارتقا سطح فنی‌شان تاثیرگذار بود.

تیم قهرمان : ملی حفاری اهواز

 مربي و سرپرست تيم سركار خانم ابتسام سلطاني و خانم زيبا مرادي

اسامی تیم ملی حفاری اهواز : لاله فدايي،زهرا بهرام نژاد،پريسا رئيس زاده،مهرانگيز اردشيري،آسيه بابرصادي،جميله قاطع،فاطمه علي نازي،مرضيه بلال خواه،شيوا نادري،مائده ناخدا اصل،راضيه كارگر،مژده شاكري،شهرزاد طيبي

 

نایب‌قهرمان : تیم منطقه ویژه ماهشهر

تیم والیبال بانوان این سازمان، توانست با شکست ۳ بر صفر تمامی رقیبان خود، پس از تیم ملی حفاری اهواز، بر سکوی دوم والیبال بانوان استان خوزستان بایستد.

 اسامی تیم سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

ماندانا قادری - هدا جنگی - سارا قراچه - رضوان قادری - سونا قراچه - سارا قاسمی - راضیه عبدالهی - لیلا داوودی - معصومه عبدالهی - طاهره حیدری - مینا بغلانی - سعیده بهبهانی - نهضت مشایخی - فاطمه کاظمی - کریمه محمار - نسیم جنگی - خدیجه صعودی 

پریسا بحرینی نژاد مربی تیم و فاطمه محمدزاده کمک مربی و اعظم اندرخور سرپرست تیم.

 

                                                       مقام سوم :  تیم نفت اهواز 

                                       

اسامی تیم نفت اهواز :

نگین علی نیا - سمیه زیلایی - زینب رحمتی - نصرت هامون پناه - نگار کیانی - مهتاب رحمانی - نازنین کمالی - نرگس کمالی - نرگس ناجی - شهلا رضوی سوسن- سارا نعمتی آراخلو - مارال اصلانی - طیبه امیری - شبنم مطیعی - افروز شاه حسین پور 
فریبا تلاوری مربی تیم  و پریا نعمتی کمک مربی تیم 
 


 

مصاف پرسپولیس با حفاری برای کسب عنوان قهرمانی

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود که تیم‌های پرسپولیس و شرکت ملی حفاری برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان از جمعه با برگزاری یک دیدار در تهران آغاز می‌شود


در مهمترین دیدار هفته که به نوعی تکلیف قهرمان لیگ را هم مشخص می‌کند پرسپولیس میزبان شرکت ملی حفاری است

حفاری هم‌اکنون با 53 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و پرسپولیس نیز با دو امتیاز کمتر در تعقیب این تیم است. در صورتی که پرسپولیس بتواند در این دیدار به برتری برسد، می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد و امید این تیم برای قهرمانی بیشتر می‌شود.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:


جمعه 3/3/92 - ساعت 11


* پرسپولیس - ملی و حفاری، سالن شهربانو


سه شنبه 7/3/92 - ساعت 11


* مس پارس اصفهان - شورای شهر نوشهر


* شهرداری باغستان شهریار - داماش گیلان


یکشنبه 12/3/92 - ساعت 11


* صنعت نفت آبادان - مس پارس اصفهان



 

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان

برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت/جدال قعر جدولی‌ها را آرمان رضا برد

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری 5 دیدار و برتری پرسپولیس آغاز شد.

 

 در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان پرسپولیس امروز میزبان صنعت نفت آبادان بود. آبادانی‌ها در نیمه اول با ارائه بازی بهتر و هجومی توانستند با نتیجه 5 بر 2 به برتری برسند، اما در نیمه دوم این پرسپولیس‌ها بودند که نبض بازی را در دست گرفته و علاوه بر جبران نتیجه و به تساوی کشاندن بازی توانستند در نهایت با نتیجه 7 بر ۵ پیروز میدان باشند تا سال جدید را با پیروزی آغاز کرده باشند.

لیلا اقبال، پریا نوروزی، نیلوفر اردلان و مرضیه فتحی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. با این پیروزی پرسپولیس به صدر جدول نزدیک شد.


در دیگر دیدار حساس هفته ملی حفاری صدرنشین مقابل متین ورامین به تساوی 4 بر 4 رضایت داد.


در قعر جدول هم تیم‌های آرمان رضای خراسان رضوی و شمشاد دلیجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 9 بر 4 آرمان رضا به پایان رسید.


فردا (جمعه) در آخرین دیدار هفته کاسپین به مصاف فسا می‌رود.


در جدول رده‌بندی ملی حفاری با 38، پرسپولیس 37 و صنعت نفت با 30 امتیاز اول تا سوم هستند.


نتایج کامل به شرح زیر است:


* پرسپولیس 7 - صنعت نفت 5


* داماش گیلان 2 - مس پارس 3


* آرمان رضا 9 - شمشاد دلیجان 4


* تربیت بدنی شهریار 7 - شورای شهر نوشهر 4


* ملی حفاری اهواز 4 - متین ورامین 4


 

حاشیه دیدار فوتسال بانوان ملی حفاری و متین ورامین

تاخیر در حضور آمبولانس و توقف نیم‌ساعته بازی به دلیل انصراف متین
دیدار تیم‌های فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری و متین ورامین در هفته چهاردهم لیگ برتر به دلیل انصراف متین از ادامه بازی، نیم ساعت متوقف شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (پنجشنبه) با برگزاری 5 دیدار آغاز شد.
 
 
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته شرکت ملی حفاری که در صدر جدول قرار دارد مقابل متین ورامین به تساوی 4 بر 4 رضایت داد تا اختلافش با پرسپولیس به یک امتیاز برسد، اما این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

با توجه به اینکه قرار بود بازی ساعت 11 برگزار شود، به دلیل دیر رسیدن آمبولانس بازی با 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.

در جریان بازی همچنین به دلیل اخراج 2 بازیکن متین ورامین و اخراج سرمربی این تیم، کادر تصمیم گرفت تا از ادامه بازی انصراف دهد، اما ناظر فدراسیون با صحبت 30 دقیقه‌ای سرانجام این تیم را راضی کرد تا بازی ادامه پیدا کند. همین امر اعتراض سرمربی ملی حفاری را به دنبال داشت و این باشگاه قرار است با ارسال نامه‌ای به فدراسیون اعتراضش را در این خصوص اعلام کند.

متین ورامین در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و این مسابقه از حساسیت زیادی برخوردار بود.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

دیدار متین و داماش برنده نداشت/ برتری صنعت‌نفت برابر کاسپین

 هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری 5 دیدار و برتری صنعت نفت مقابل کاسپین پیگیری شد.

 هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید.

در حساس‌ترین دیدار هفته، متین ورامین میزبان داماش گیلان بود که این مسابقه برنده نداشت و با تساوی 6 بر 6 به پایان رسید. متین با این تساوی یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد و چهارم شد.

در دیگر دیدار مهم هفته صنعت نفت آبادان میزبان کاسپین قزوین بود. در این مسابقه آبادانی‌ها موفق شدند با نتیجه 8 بر 4 به برتری برسند و یک پله صعود کنند و جای متین ورامین را بگیرند.


دیدار تیم‌های آرمان رضا و شهریار هم با توجه به پر شدن باشگاه‌های خراسان رضوی به دلیل حضور زائران برگزار نشد.


در جدول رده‌بندی، ملی‌حفاری، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اول تا سوم هستند.


نتایج کامل هفته سیزدهم:


* صنعت‌نفت آبادان 8 - کاسپین 4


* شورای شهر نوشهر 4 - پرسپولیس 11


* متین ورامین 6- داماش گیلان 6


* مس پارس یک - شمشاد دلیجان یک


* آرمان رضای خراسان رضوی - تربیت‌بدنی شهریار (برگزار نشد)


* تربیت‌بدنی فسا یک - ملی حفاری 4


هفته چهاردهم در سال 92 برگزار می‌شود.


 

مرحله اول لیگ دستجات آزاد والیبال بانوان خوزستان


مرحله اول لیگ دستجات آزاد والیبال بانوان خوزستان با شناخت چهار تیم راه‌یافته به دور بعدی، به پایان رسید.



پریدخت باپیری، نایب‌رییس هیات والیبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از ۱۴ اسفندماه به مدت پنج روز و با حضور ۱۰ تیم به میزبانی باشگاه پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

وی ادامه‌داد: تیم‌های ملی‌حفاری اهواز، فولاد اهواز، شرکت نفت اهواز، نفت امیدیه، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، شهرداری رامشیر، فدک ماهشهر، منطقه ویژه ماهشهر و پتروشیمی بندرامام، در قالب دو گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت کردند.

نایب‌رییس هیات والیبال خوزستان درباره تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد این رقابت‌ها گفت: از گروه الف، تیم‌های منطقه ویژه ماهشهر و ملی‌حفاری اهواز و از گروه ب، تیم‌های نفت اهواز و نفت آبادان به دور برگشت راه پیدا کردند.

وی بااشاره به این‌که سطح مسابقات بسیار خوب بود، خاطرنشان‌کرد: در بعضی از دیدارها، شاهد رقابت‌های فشرده و نزدیک به هم بودیم و درکل عملکرد تیم‌ها رضایت‌بخش بود. در پایان این مسابقات مینا بغلانی از تیم منطقه ویژه از نظر کمیته فنی به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

باپیری درباره زمان برگزاری دور بعدی این رقابت‌‌ها بیان‌کرد: این مرحله اوایل اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
(من با تیم نفت اهواز بودم که خدارو شکر تونستیم تو گروه خودمون اول بشیم )

هفته دوم مرحله برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتسال زنان جمعه پیگیری می شود

هفته دوم مرحله برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتسال زنان روز جمعه (25 اسفندماه) در پنج شهر پیگیری خواهد شد.

این رقابتها در حالی پیگیری می شود که تیم حفاری اهواز با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابتها قرار دارد و این هفته نیز در مصاف با تیم تربیت بدنی فسا که با هفت امتیاز در رده نهم جدول رقابتها ایستاده کار سختی در پیش ندارد.

برنامه رقابتهای لیگ برتر فوتسال زنان و اسامی داوران این رقابتها به شرح زیر است : 

صنعت نفت آبادان – کاسپین قزوین

داوران :مریم پورجعفریان – فاطمه کمندی – نسیمه علاف پور – الهام مخبر

تربیت بدنی فسا – ملی و حفاری 

داروان :مرجان موحدی – مرضیه پناهی – پروانه ابراهیمی – اعظم گلزاری

شورا شهر نوشهر – پرسپولیس

داوران :شهرزاد ملکی – مائده علی نقی حسینی – زینب مجاهدی – حمیده مرادی

متین ورامین – داماش گیلان

داوران :دیانا عبداله زاده – وحیده رنجبری – سمیرا بیگدلی – نسیم نیری.
 
 
مس پارس – شمشاد دلیجان

داوران :آرزو فدایی – فریبا کعبی – شهره صادقی – کلثوم صالحی

این هفته تیم های آرمان رضا خراسان و هیات فوتبال شهریار بازی ندارند.

براساس این گزارش درحال حاضر پس از تیم ملی حفاری اهواز با 34 امتیاز تیم پرسپولیس با 30 امتیاز ایستاده است و تیم های متین و رامین و صنعت نفت آبادان نیز هریک با 27 امتیاز به ترتیب رده سوم و چهارم را در اختیار دارند .

تیم های کاسپین قزوین و داماش گیلان در رده پنجم و ششم لیگ هریک 24 امتیاز دارند، در رده هفتم و پس از آنها تیم شورای شهر نوشهر با 16 امتیاز قرار دارد و تیم مس پارس ، تربیت بدنی فسا و هیات فوتبال شهریار نیز هریک با هفت امتیاز به ترتیب در رده هشتم ، نهم و دهم ایستاده اند.

صنایع ششماد دلیجان و آرمان رضا خراسان رضوی به ترتیب با چهار و سه امتیاز در پایین جدول قرار دارند.



** فردا زمان پایان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال زنان 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال یکسری تغییرات در رقابتهای لیگ برتر فوتسال زنان در دور برگشت ایجاد شده است و براساس آن زمان نقل و انتقالات نیم فصل تیم ها از دوازدهم تا بیست و چهارم اسفند ماه خواهد بود.

تیم ها در زمان نقل و انتقالات نیم فصل تعطیلی نداشته و تعطیلات عید نوروز به عنوان تعطیلی نیم فصل تیم های لیگ برتری اعلام می شود و هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در دور برگشت 16 فروردین ماه برگزار خواهد شد.


اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته مسابقات اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، معصومه گنجی و مهناز فارسی از تیم متین ورامین مقابل داماش گیلان محروم هستند.
شادی جعفری از تیم مس پارس مقابل شمشاد دلیجان، پریا نوروزی از تیم پرسپولیس مقابل شورای شهر نوشهر و ژاله قطبی از تیم شواری شهر نوشهر مقابل پرسپولیس تهران محروم هستند.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

دربی جنوبی‌ها را باز هم شرکت ملی حفاری برد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت پیروز شد.

 

 

 

 

 

در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در دربی جنوبی‌ها، شرکت ملی حفاری و صنعت نفت آبادان مقابل هم به میدان رفتند که در پایان ملی حفاری موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

حفاری در بازی رفت نیز با نتیجه ۵ بر ۴ از سد حریف هم‌استانی‌اش گذشته بود.

در جدول رده‌بندی ملی حفاری، پرسپولیس و صنعت نفت به ترتیب اول تا سوم هستند.

نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

* پرسپولیس 26 - تربیت‌بدنی شهریار صفر

* شمشاد دلیجان صفر - متین ورامین 15

* مس پارس 3 - آرمان رضای خراسان 3

* داماش گیلان 3 - تربیت‌بدنی فسا یک

* ملی حفاری 2 - صنعت نفت آبادان صفر

کاسپین 15 - شورای شهر نوشهر یک

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

 

مدعیان بردند، جدول تغییر نکرد

 هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۵ دیدار و برتری مدعیان به پایان رسید.

 

 

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برتری پرگل کاسپین، پرسپولیس و تیم ورامین پیگیری شد. همچنین صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی فسا هم مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

پرسپولیس امروز میهمانان آرمان رضای خراسان بود که با نتیجه 15 بر 1 پیروز شد.

در حساسترین دیدار هفته، صنعت نفت آبادان پذیرای داماش گیلان بود که این مسابقه با نتیجه 4 بر 2 به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. همچنین دیدار تیم‌های شرکت ملی حفاری و شورای شهر نوشهر برگزار نشد تا نتیجه 3 بر صفر به سود ملی حفاری اعلام شود.

نتایج کامل به شرح زیر است.

*کاسپین14 - تربیت بدنی شهریار 5

*شمشاد دلیجان 6 - تربیت بدنی فسا 9

*صنعت نفت آبادان4 - داماش گیلان 2

*مس پارس 1 -  متین ورامین 7

*آرمان رضای خراسان 1 - پرسپولیس 15


 

جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با فارس:
در سالنی بدون برق و در دست تعمیر تمرین کردیم/به دنبال 3 امتیاز دربی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت‌نفت آبادان گفت: برای دیدار با تیم حفاری مشکل سالن داریم و تمرینات‌مان در سالن بدون برق و در دست تعمیر برگزار می‌شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

رز جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دربی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال و بازی مقابل ملی‌حفاری گفت: بازی حساسی را مقابل این تیم داریم. به دلیل حضور کاروان راهیان نور در اهواز با بدشانسی مواجه شدیم و سالن در اختیار نداشتیم. مجبور بودیم تمرینات را در شرایطی دنبال کنیم که یا بعضی از سالن‌ها برق نداشت یا در دست تعمیر بود.

وی با بیان اینکه در بازی با ملی‌حفاری یکی از بازیکنان کلیدی را در اختیار نداریم، اظهار داشت: یکی از بازیکنان کلیدی‌مان در تمرینات روز گذشته دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد و باید ببینیم می‌تواند به دربی برسد یا خیر.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که شما در بازی رفت به دلیل نسبت فامیلی داور با مربی حریف اعتراض داشتید، در بازی روز جمعه داوری به چه صورت است، عنوان کرد: در بازی دور رفت بازیکنان ما بسیار حساس بودند و حتی در نیمه دوم من هم اعتراض زیادی داشتم که همین امر به اخراج من منجر شد، در بازی دور برگشت از مسئولان کمیته داوران در بخش بانوان درخواست کردم کادر خوبی را برای بازی بفرستند. حتی قرار است در این مسابقه علیپور، مسئول کمیته مسابقات هم حضور داشته باشد.

جدیدی‌زاده گفت: تمرینات خوبی را داشتیم، امیدوارم بتوانیم در دربی 3 امتیاز را بگیریم.

18 اسفند ؛ آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال زنان

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتسال زنان روز جمعه 18 اسفند با شش بازی در تهران و شهرستانها پیگیری می شود .


 در نخستین هفته از دور برگشت در اهواز تیم های ملی حفاری و صنعت نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت و این درحالی است که شاگردان مینا بارانی بازی بی دغدغه ای در پیش دارند زیرا حتی در صورت باخت نیز همچنان در صدر جدول باقی می مانند.

در تهران تیم پرسپولیس و تربیت بدنی شهریار به مصاف هم خواهند رفت ، کاسپین قزوین با شهرداری نوشهر به میدان می رود و در رشت نیز تیم های داماش گیلان و تربیت بدنی فسا رویاروی هم بازی خواهند کرد.

در دیگر دیدار این هفته تیم های مس پارس و آرمان رضای خراسان رضوی با هم بازی خواهند کرد و شمشاد دلیجان نیز میزبان متین و رامین تهران خواهد بود.

تیم های فوتسال زنان درحالی نیم فصل نخست این رقابت ها را پشت سر گذاشتند که عنوان قهرمانی نیم فصل نصیب تیم ملی حفاری اهواز شد و تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان هر یک با داشتن 27 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در مرحله برگشت هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتسال زنان کشور ، 560 گل از خط دروازه های تیم های حاضر گذشت و 99 کارت زرد و 3 کارت قرمز از سوی داوران به بازیکنان خاطی داده شد.

در نیم فصل نخست این رقابتها عنوان بهترین خط حمله به تیم پرسپولیس با 79 گل زده و عنوان بهترین خط دفاع به تیم ملی حفاری با 12 گل خورده داده شد.

خانم گلی نیم فصل نخست این مسابقات به نسیمه غلامی از صنعت نفت آبادان و فاطمه شریف از تیم متین ورامین با 25 گل زده رسید.

براساس جدول رده بندی در پایان نیم فصل نخست تیم متین و رامین با 23 امتیاز ، کاسپین قزوین با 21 امتیاز ، داماش گیلان با 21 امتیاز ، شورای شهر نوشهر با 16 امتیاز ، تربیت بدنی فسا با هفت امتیاز ، هیات فوتبال شهریار با هفت امتیاز ، مس پارس با شش امتیاز ، صنایع شمشاد دلیجان با چهار امتیاز و آرمان رضا خراسان رضوی با دو امتیاز به ترتیب در رده چهارم تا دوازدهم این رقابتها قرار دارند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

 
 
آرمان رضا پذیرای پرسپولیس/ نفت در خانه داماش

 هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با دیدار تیم‌های آرمان رضا و پرسپولیس و همچنین صنعت‌نفت و داماش پیگیری خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری پنج مسابقه پیگیری خواهد شد.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

 

* کاسپین قزوین - تربیت‌بدنی شهریار

* شمشاد دلیجان - تربیت بدنی فسا

* داماش گیلان - صنعت‌نفت آبادان

* مس پارس - متین وارنای ورامین

* آرمان رضا - پرسپولیس

دیدار تیم‌های حفاری و نوشهر نیز این هفته برگزار نخواهد شد.

هم‌اکنون صدر جدول از آن تیم شرکت ملی حفاری است و پرسپولیس نیز رده بعدی را از آن خود دارد.


 

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

سه امتیاز دیگر در انتظار صدرنشین/ نوشهر برابر حفاری قرار نمی‌گیرد

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم نوشهر رودرروی حفاری قرار نمی‌گیرد تا سه امتیاز دیگر به حساب تیم صدرنشین واریز شود.

 
 
 
 
 
 
رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری پنج مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

این هفته تیم صدرنشین شرکت ملی حفاری اهواز دیدار نخواهد داشت.

این تیم قرار بود فردا (پنجشنبه) به مصاف نماینده نوشهر برود اما به دلیل اعلام حریف مبنی بر عدم حضور در این مسابقه، حفاری فردا مسابقه ندارد.

 

مینا بارانی سرمربی این تیم با اعلام این خبر به فارس گفت: به ما گفتند نوشهر برابرمان قرار نخواهد گرفت و به همین دلیل این هفته مسابقه‌ای نداریم.

با این حساب سه امتیاز دیگر به حساب تیم اهوازی واریز خواهد شد.


 

کمیته مسابقات برنامه هفته اول تا سوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان را اعلام کرد.

هفته اول 18/12/91

مس پارس-آرمان رضا خراسان رضوی
پرسپولیس-تربیت بدنی شهریار
شمشاد دلیجان-متین ورامین
کاسپین قزوین-شورای شهر نوشهر
داماش گیلان-تربیت بدنی فسا
ملی حفاری اهواز-صنعت نفت آبادان
هفته دوم25/12/91
آرمان رضا خراسان رضوی-تربیت بدنی شهریار
مس پارس اصفهان-شمشاد دلیجان
شورای شهر نوشهر-پرسپولیس
متین ورامین-داماش گیلان
صنعت نفت آبادان-کاسپین قزوین
تربیت بدنی فسا-ملی حفاری اهواز
هفته سوم16/1/92
شمشاد دلیجان-آرمان خراسان رضوی
داماش گیلان-مس پارس اصفهان
تربیت بدنی شهریار-شورای شهری نوشهر
پرسپولیس-صنعت نفت آبادان
ملی حفاری اهواز-متین ورامین
کاسپین قزوین-تربیت بدنی فسا

هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان

 هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

نتایج رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

* صنعت‌نفت آبادان 11 - شمشاد دلیجان 2

 

* متین وارنا ورامین 14 - آرمان رضا صفر

 

* پرسپولیس 2- کاسپین قزوین صفر

 

*‌ تربیت‌بدنی شهریار صفر - ملی حفاری 16

 

* شورای شهر نوشهر یک - داماش گیلان 9

 

هفته نهم لیگ برتر دومین شکست پرسپولیس را به همراه داشت


هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان
ملی حفاری - پرسپولیس؛ تلاش برای صدرنشینی
خبرگزاری فارس: در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های شرکت ملی حفاری و پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول به مصاف هم می‌روند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در حساس‌ترین دیدار تیم‌های شرکت ملی حفاری و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که در نهایت ملی حفاری موفق شد با نتیجه 3 بر صفر پرسپولیس را شکست داده و صدرنشین باقی بماند.
 
 
داماش، صنعت نفت و کاسپین، دیگر مدعیان لیگ برتر نیز مقابل حریفان‌شان به برتری رسیدند.

نتایج کامل به شرح زیر است:

*ملی حفاری اهواز 3 - پرسپولیس صفر

* متین ورامین 10 - تربیت بدنی فسا 2

* داماش گیلان 10 - تربیت بدنی شهریار یک

* مس پارس 4 - صنعت نفت آبادان 7

* آرمان رضای خراسان صفر - کاسپین قزوین 13

دیدار تیم‌های شمشاد دلیجان و شورای شهر نوشهر فردا برگزار می‌شود.

در جدول رده‌بندی ملی حفاری با 25 امتیاز، پرسپولیس با 21 امتیاز و تفاضل گل بیشتر و صنعت نفت با 21 امتیاز اول تا سوم هستند.

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی سه روزه تیم ملی فوتسال اعلام شد:
نسترن مقیمی، ژاله قطبی، گلاره جلیلیان از مازندران، بهناز خیاط و نغمه مرادی از البرز، فاطمه اعتدادی  و نصیبه سلطانی از قزوین، نیلوفر اردلانی ، لیلا اقبالی، الناز آرمات، سپیده زرین راد، پریا نوروزی، آروز صدقیانی زاده، سمیرا سلمانیان  و آتنا بحیرایی از تهران، نسا احدی،سمانه لطفی از گیلان، آسیه بهرامی از فارس و مهسا نظری از کرمانشاه
، فهمیه زارعی از هرمزگان، نسیمه غلامی، سهیلا ملمولی، فرزانه توسلی، زینب آلوب علی روزان، راحله کعبی، ساناز فرجام نیا، پگاه عبیدی، فرشته خسروی، طاهره مهدی پور، حدیث رحیمی از خوزستان.
این بازیکنان باید روز پنجم اسفند در آکادمی ملی فوتبال خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.