می خوام بدونم اینکارا یعنی چه؟؟؟

نه می خوام بدونم اینکارا یعنی چی؟ اعصاب معصاب هم ندارم

من همیشه به کلی وبلاگ سر میزنم اما جدیداً دیگه نمی خوام به وبلاگ آقایون پسرا بسرم دلیل داره:

قضیه از این قراره که تا الان همه جا شنیده بودیم که خانمها سنشون رو مخفی می کنن و واسه باکلاس بودن 10 سال ازش کم می کنن اما ما هرچی به وبلاگ پسرا سریدیم و فضولیمان گل کرد و سری هم به شناسنامه نویسنده زدیم در مقابل گزینه سن همشون زدن 99 یا 100 گاهی اوقات 800 البته این آخریه رو بهش توصیه می کنم که اسمش رو توی کتاب رکوردهای گینس ثبت کنه جالب ایناست که هرچی به وبلاگ دخترا و خانمها رفتم همه سن خودوشون رو درست زده بودند مثلاً19 یا 49 و ...

من حالا می خوام بدونم که واقعاً آقایون میترسن که ما فکر کنیم ترشیده اند؟ یا احساس سن زیاد پنداری دارن؟ یا واقعاً یارو 800 سالشه ؟؟؟؟

نمیدونم والله ترو خدا یکی جواب منو بده قضیه از چه قراره؟؟( قضیه از این قراره   این دله من دوباره  می خواد که عاشق بشه  بلا سرم بیاره)

(... )خوردم...



موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب


 می شه، دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی 


برام دعا کنید اولین امتحانات دانشگاه رو می خوام بدم و اینجانب اعتراف می کنم که غلط کردم دانشجو شدم

آخه درساهایی رو که توی این ترم گرفتمم درس نیستن که توجه کنید:

1- اندیشه اسلامی 

2- اقتصاد خرد

3- آشنایی با دفاع مقدس

4- فارسی عمومی

آخرش یه فقیه عالم از دانشگاه بیرون میایم

وقتی یه دختر... وقتی یه پسر (2)

وقتی یک پسر حرفی نمی زند

حرفی برای گفتن ندارد

 

وقتی یک پسر بحث نمی کند

حال وحوصله بحث کردن ندارد

 

وقتی یک پسر با چشمانی پر از سوال به تو نگاه می کند

یعنی واقعا گیج شده است

 

وقتی یک پسر پس از چند لحظه در جواب احوالپرسی تومی گوید: خوبم

یعنی واقعا حالش خوبه

 

وقتی یک پسر به تو خیره می شود

دو حالت داره یا شگفت زده است یا عصبانی

 

وقتی یک پسر هر روز به تو زنگ می زند

او با تو مدت زیادی حرف می زند که توجه ات را جلب کند

 

وقتی یک پسر هرروز برای تو [اس ا م اس] می فرستد

بدون که برای همه "فوروارد" کرده

 

وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم

دفعه اولش نیست (آخرش هم نخواهد بود)

 

وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کند

تصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باشه