گله دارم...

سلام وصبح بخیربه هرکسی که امروز به وبلاگم سر زده  

میخواستم امروز یکم گله کنم نه واسه دوستایی که یادی از مانمی کنن نه ... نه واسه گرونی، استغفرالله بی عدالتی، بی معرفتی و... نه واسه ایناهم نیست... واسه نداشتن یه حسن که تو خیلیا نیست گله دارم، این حسن اسمش انتقا پذیریه که خیلیا ندارن. واسه این گله دارم که چند وقت پیش به وبلاگ یکی از دوستان محترم که اسمه وبلاگش توی لیست بروز شدها بود رفتم ازمحتوای اون خوشم اومدشعرها وجملات قشنگی داشت اما از قالب وبلاگ که خیلی سرد وکسل کننده بود انتقاد کردم بهش گفتم اگه ناراحت نمیشی یه انتقاد دارم (توجه کنید یک انتقاد)  قالب وبلاگت خیلی بی روح وسرده اگه عوضش کنی خیلی خیلی وبلاگت دیدنی میشه  البته ببخشیداااا.فرداش دیدم برام نظر گذاشته ،اقا انگاربهش کلی توهین کرده بودم نوشته بود دفعه بعد اگر خواستم مشورت بگیرم میرم پیش چندتا مشاور که حداقل بفهمن چی میگن بگذریم که بعدها بهم چی گفت .....  

خیلی ناراحت شدم ازرفتن دوباره به وبلاگشم پشیمون شدم، همیشه میگفتم چرا سیاستمدارها انتقادپذیر نیستن چرا دولتمردان فقط از پیشنهادها استفاده می کنن درصورتی که انتقاد خودش میتونه یه پیشنهاد سازنده باشه اما اونو به حرف نیش دار تشبیه میکنن ولی وقتی که برخورد این دوستمونو دیدم متوجه شدم که همه ی دولتمردان همه ی سیاستمداران روزی ازمردم بودن وتا وقتی که خود مردم روی انتقاپذیری خودشون کار نکنن هیچ سیاستمدار انتقادپذیری زاده نمیشه منم دارم رواین حسن کار میکنم به شما هم پیشنهاد میدم همین کار رو بکنید حتی شما دوست عزیز. درضمن از انتقادات سازنده شما خوشحال میشم

چه زمانی ریزش موجدی میشود/راه های مقابله باریزش مو

اگر ریزش موی سر بر اثر تغییرات هورمونی داخل بدن باشد این ریزش مو را باید جدی گرفت.در بسیاری از موارد دکتر برای شما قرص هایی تجویز می کند که تعادل هورمون ها را برقرار سازد و ریزش مو کاهش یابد. اما چگونه از ریزش بیشتر مو جلوگیری کنیم:


1- از کشیدن موها خودداری کنید:
از درست کردن مدل هایی که مو را می کشند جدا خودداری کنید. مویهای دم اسبی که موها را به شدت می کشند، فر کردن موها و سشوار کشیدن مداوم ریزش مو را تشدید می کنند.

2- از شامپو و مواد ویتامینه برای تقیوت موهایتان کمک بگیرید.به گزارش نیک صالحی ،زمانیکه موهایتان خیس است آنها را شانه نکنید چون در آن حالت موها سست و ضعیف هستند و براحتی می ریزند.

3- زمانیکه می خواهید موهایتان را خشک کنید از سشوار زیاد استفاده نکنید. از اتوکشیدن موها نیز تا حد ممکن خودداری کنید آنها موها را سوزانده و باعث آسیب دیدن شان می شوند.

آیااحساس میکنید مردتان شمارا درک نمیکند؟این مقاله را بخوانید

درک کردن مردان کار سختی نیست ؛ از زمانیکه مردان پا به کره خاکی گذاشتند عادت داشتند که یک قهرمان باشند و در کاری شکست نخورند ، جنسی که دنیا را تغییر دهد ، جنسی که باعث بروز اتفاقات خاص باشد ، جنسی که از جنس زن حمایت کرده و از آنها مراقبت کند!

به گزارش نیک صالحی ،درک کردن مردان ساده است اما بعضی اوقات همان قدر هم مشکل می شود. اگر رابطه رمانتیکی با مردی دارید و حس میکنید که نمی توانید او را درک کنید ، پس در آینده موقعیت های دشواری برای تان بوجود می آید که اوضاع را پیچیده تر خواهد کرد.


پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

ادامه مطلب ...

7استفاده جدید از سرکه!قابل توجه خانمهای خانه دار

1- تمیز کردن موس و کامپیوتر :یک فنجان بردارید ، نیمی از آن را سرکه و نیم دیگر را آب بریزید حالا به کمک یک دستمال تمیز و محلول ذکر شده اجزای داخلی و بیرونی موس را با آن پاک کنید.

2- تمیز کردن درزها و دستگیره های پنجره : تنها با کمی سرکه سفید و آب گرم و یک دستمال تمیز می توانید براحتی جرم ها و ذرات آلودگی پنجره را از آن پاک کنید!

3- برق انداختن ظروف و سایل نقره : ظروف و وسایل نقره خانه سیاه شده؟به گزارش نیک صالحی ، برای براق کردن حلقه ، ظروف نقره و...با مخلوط کردن 2/1 فنجان سرکه سفید و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین آنها را حسابی برق بیندازید.

4- گردگیری و تمیز کردن کمد های گرد و غبار گرفته : کمد اتاق تان کثیف و بدبود شده است؟ اول از همه اثاثیه آن را خالی کنید ، سپس یک فنجان سرکه و 4/1 فنجان جوش شیرین را در دو فنجان آب گرم با هم مخلوط کنید. این محلول برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن و از بین بردن بوی بد کمد بسایر موثر خواهدبود. حالا گردگیری را شروع کنید.

5- تمیز کردن اثاثیه از موم شمع: وقتی شمع آب می شود ممکن است روی مبلمان خانه بچکد ، این لکه های شمع براحتی تمیز نمی شوند و مستلزم وقت زیادی برای از بین بردن می باشد. برای تمیز کردن آن ، اول از همه با کمی روغن لکه شمع را نرم کنید ، سپس کمی آب گرم و سرکه سفید را با هم مخلوط کنید و با یک دستمال روی آن لکه بکشید می بینید که لکه براحتی از روی میز یا مبلمان کنده می شود.

6- تمیز کردن لکه های آب و شربت از روی مبلمان: اگر روی مبلمان چوبی تان لکه های شربت و آب از مهمانی شب قبل به جا مانده از کمی سرکه سفید و روغن زیتون کمک بگیرید و سپس آن را با یک دستمال تمیز روی مبل ها بکشید تا لکه ها براحتی پاک شوند.

7- تمیز کردن مبل های چرمی : آیا در خانه تان مبل چرمی دارید و آنها کثیف و کدر شده اند؟ برای تمیز و براق کردن آنها کمی سرکه سفید با روغن بادام مخلوط کنید و روی چرم ها اسپری کنید ، چند دقیقه ای صبر کنید و سپس با یک دستمال تمیز آن را پاک کنید.

نکته ساده برای داشتن رابطه ای ماندگارو همیشگی!

1- همیشه با همدیگر احساس صمیمت و همدردی داشته باشید ؛ اگر مشکلات همسرتان را از دیدگاه او ببینید و خودتان را جای او بگذارید بهتر می توانید او را درک کنید. 

2- به یاد داشته باشید که در ابتدای آشنایی چه چیزی شما را به سمت او جذب کرد! 

3- برای خودتان زمان خاصی قائل شوید. 

4- برای بهبود رابطه هردونفرتان وقت مشترکی برای کنار هم بودن در نظر بگیرید. 

5- با دیگری جوری رفتار کنید که بفهمد مهمترین فرد در زندگی شماست!