مزاحم محترم(۲)

راستی! راستی! امروز یه مزاحم جالب از نوع همون مزاحم محترم ها داشتم  

قضیه از اونجا شروع شد که اوشان بمن پیام آماده‌ی ایرانسل رو دادن همون جمله ی معروف لطفاً بامن تماس بگیرید....

بعد اینجانب که بسیار علاقه دارم به پایه خنده کردن مزاحمین نوامیس (مخصوصاً مزاحمین خودم که به قول نصیبه در حد لالیگا پایه هستن) به اوشان پیام دادم شما؟؟

اوشان جواب ندادن و در یک حرکت انتهاری (نمیدونم درست نوشتم یا نه) تماس گرفتن و گفتن ببخشیداشتباه پیام دادم وای چه آهنگ پیشواز قشنگی کدشو برام بفرست

البت که ماهم گفتیم باشه و برای اوشان فرستادیم

حال که فرستادیم اوشان درخواست دوستی کرده اند و کد آهنگ پیشوازشون رو با عشق تقدیم بنده کردن!!!

حالا من موندم ببینم با یه آهنگ پیشواز دوست شوم یا  بیشتر بتیغم و بعدها جوایم بعله شود؟؟؟

شما بودید چکتر می کردید؟؟؟؟؟

رئیس جااااان!

 سلام! سلام !

امروز رئیس جان(البته نه اون رئیس بزرگه ها رئیس جان خودم) لطف کردن شماره پرسنلی اینجانب رو گرفتن تا برام پاداش بدن آخ‌جووووووون !!!

اینقد خوشحال بودم که دوست داشتم خوشحالیمو با شما سهیم باشم آخه این اولین پاداشمه....

البت در ازای اون دفتر تکونی که من کردم وای به حالش یعنی وای به حالش اگه مثل بقیه بهم 50تومن بده  آخه مگه من اینجا کلفتم که کل اتاق بایگانی هچلهفت رو دست تنها تمیز کنم  البته الان تازه فهمیدم نامه ها رو چطوری توی اون بایگانی هپلی پیدا کنم!!

خدایا بهم قوت بده تا آخر اسفند تموم بشه این دفترتکونی لعنتی اونم منی که یکی یدونه بابامم  و لوس تو خونه ام

خدایا بهم صبر بده این دفترتکونی بتونم تحمل کنم تا زمان پاداش دادن رئیس جان بعد از پاداش ولش میکنم  قول میدم خدا