چرا خانمها به حرف اقایون گوش نمی دهند؟

ادامه مطلب را اقایون حتما بخوانید! 

1- آنچه که زنان می خواهند بشنوند ، مخصوصا در آغاز یک رابطه ، بسیار مهم است؛برای مثال ، زمانیکه با مردی برای اولین بار دیدار می کنید او به شما می گوید " من دوست ندارم فقط با یک نفر دوست باشم !" ، آیا این مرد میتواند به شما متعهد باقی بماند؟او جلوی شما نشسته و کاملا صریح به شما می گوید که اهل تعهد و وفاداری نیست!!

2- مردان و زنان احساساتشان را بسیار متفاوت از یکدیگر ابراز می کنند:مثل این است که مردان و زنان به دو زبان مختلف صحبت کنند. زنان از راه زبان احساسات به چیزی که می خواهند می رسند. مردان دوست دارند با عقل و منطق و روی یک محور مستقیم حرکت کرده و به چیزی که میخواهند برسند.

3- زنان دوست دارند مردشان به آنها احساس حمایت و اتکا القا کند؛در عوض مردان دوست دارند در زمانیکه خانم هایشان با مشکلی مواجه می شوند راه حل های مختلف ارائه کنند. پس زنان دیگر چیزی به مردشان نمی گویندو مردان از این بابت گیج و آشفته می شوند!

4- علائق یک مرد با همسرش کاملا متفاوت است!به گزارش پرشین وی ، ممکن است یک مرد به هواشناسی ، فوتبال علاقمند اما همسرش از آنها متنفر باشد. در این مورد باید هر کدام از آنها فضا و زمان خاص خودشان را برای رسیدن به مسائل و علائق خودشان داشته باشند.

5- زنان در مورد مسائلی که در زندگی اطرافیانشان رخ می دهد احساس مسئولیت و نگرانی می کنند اما مردان به این مسله اهمیتی نمی دهند.

6- شاید زنان انتظار داشته باشند که مردشان مانند بهترین دوست شان رفتار کند. اما اینطور نیست! او شوهر شماست و یک مرد است ، دیدگاه و افکار متفاوتی دارد. به دیدگاه و افکارش احترام بگذارید.

7- زنان دوست دارند مردشان فکر آنها را بخواند و زمانیکه این اتفاق رخ نمی دهد ناراحت و دلشکسته می شوند. این امر امکان پذیر نیست خانم ها ، حتی بعضی وقتها خودتان هم نمی توانید ذهن خودتان را بخوانید.

8- زنان فکر میکنند هر حرفی که بزنند به مردشان لطمه ای وارد نمی کند: همه انسانها حساس هستند ، مرد و زن ندارد ؛ اگر شما از حرفی سخنی ناراحت می شوید و دلتان می شکند پس با مرد خود نیز با احترام و محبت رفتار کنید.

9- آنچه که زنان می گویند دقیقا آن چیزی نیست که در ذهن شان می گذرد. البته این مورد می تواند در مورد تمام آدم ها صادق باشد ؛ اما اگر نتوانید معنای واقعی حرف تان را به طرف مقابل بفهمانید در دردسر می افتید.

10- هر دو شما ، - زن و شوهر- باید مهارت های گوش دادن را بیاموزید

نظرات 2 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:24 http://www.sheydamosadegh.bogsky.com

ببخشید فرصت نکردم .لینکت هم کردم ببینم دیگه گله ای نداری.

سلام چه عجب ازاین طرفانه دیگه گله ای ندارم ممنونم از سرزدنت.

ارمیا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 http://ermiya14.blogsky.com

سلام.مرسی که سر زدی...خوشحال میشهم همیشه سر بزنی

منم خوشحال میشم همیشه به وبلاگم سر بزنی سرزده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد