ما و مادربزرگم...

مادربزرگم در طی یک اسباب کشی جمع وجور به شهری که ما توش زندگی می کنیم نقل مکان کرده...

ازاین اتفاق خیلی خیلی خوشحالم اما تازه گیا یه مشکل بزرگ برامون به وجود اومده اینکه مادربزرگم چون قبلاً با دایی کوچیکم زندگی می کرده و دور و ورش شلوغ پلوغ بوده حالا از ما هم توقع داره هرروز بریم بهش سر بزنیم و اگر نریم در حد لالیگا ازمون ناراحت میشه اگر شما بیخیال دنیا نشده باشید حتماً متوجه میشید که الان این مشکل چقد بزرگه چون فقط یه نمونه‌اش من از صبحش کلی کار دارم و وقتی از سرکار میایم دور از جون شما عینهو میت‌ها می‌شم ولی با این وجود سعی می کنم که در هفته حداقل دو روز به دیدن مامانی برم ولی بازم ازم دلخوره اما باید چاره‌ای اندیشید باید ببینیم چکار کنیم که مادر بزرگم متوجه بشه واقعاً سر زدن بهش اونم کل هفته بسیار سخته و اگر عادت به این ماجرا بکنه بعدها کارمون سختر هم میشه ...

مامان بزرگ عزیزم منو ببخش که این توقع کوچیک تو باعث کلگی بزرگ من شده اصن همش تقصیر خودمه از تمام حرفای بالا پشیمونم ببخشید...

مـــــــــــــن مــــــــامــــــــانی جـــــــــونــــــمـو خیــــــــلـی دوســــــــــــــــــــــــــــت دارم بــــــــوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نظرات 4 + ارسال نظر
پرچانه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:22 http://forold.blogsky.com/

خوب یه مدت که به همین منوالی که داری میری ادامه بدی طبیعی میشه

شایدم ولی اگه بدتر شدچی

شهرزاد چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:33 http://www.gholleh.blogsky.com

شوهرش بدید خوب. وای! عصبانی نشیا. شوخی کردم.
یه راه حل دیگه هم هست. به خانواده دائی کوچیکه ات بگو اونها هم مهاجرت کنند. این طوری اوضاع به حالت سابق برمی گرده. تازه می تونی خودت بری پیشش زندگی کنی و فقط برای مهمونی بیای به مامان و بابات سر بزنی. این طوری پدر و مادرت هم قدرتو بیشتر می دونن. من خیلی دوست دارم مامان بزرگ داشته باشم. من دنیا نیومده بودم مامان بزرگم به رحمت ایزدی پیوست. قدرشو بدون. بوس منو هم بهشون برسون.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس. ( این بوس مخصوص مامانی جون گرامی بود. )

Rahe hale akharet mano koshte

شیوا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:02 http://just-kiss-1.blogsky.com/

بـــه سلام دوست بی معرفت
بی وفا
خیلی بدی
یه وقت نگی دوستم زندست مرده
فیل.ترش کردن
برم دلداریش بدم
http://just-kiss-1.blogsky.com/

لینک جدیده



من که 2تا مامان بزرگام نزدیکمن
ولی اصلا سر نمیزنم
همش تو اتاقمم
خیلی کم بیرون میرم

خوب از بی وفایی دوستان بی وفا شدم دیگه...
اینم از لینکت ببین چقد قشنگ درست شد
دیدی بی معرفتی

شیوا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:55 http://just-kiss-1.blogsky.com/

بیمعرفت خودتــــــــــــی

نخیرم خودتی خودتی خودتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد