جواب مزاحم محترم2

دوستان عزیز

به دلیل کلی رأی منفی درمورد مزاحم محترم(2) اوشان به مرحله نیمه نهایی نرسیدن و از طرف بنده با اوردنگی دک شدن.

خیال همگی راحت ! اصن قبل از اینکه شما بگید خودم دکش کرده بودم به جان شما !!!


نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:26 http://just-kiss.blogsky.com/

شمارتو بده خودم
همچین برات مزاحم میشم حالشو ببری
کم در این کار پلوفوسولی مو گرفتم

Ey shiton mozaheme ki shodi haaaaan?!!!

شیوا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:16 http://just-kiss.blogsky.com/

یعنی 2 ساعت تموم با موبایل عموم و دست انداختم تازه عین 2ساعت و میحرفیدم زده بودم رو ایفون بابام که غش کرده بود از خنده هی میگفت داداشمو اذیت نکن
همچین خوشگل پا میداد
بعد دیدم داره بحث به جاهای ناموسی و باریک میکشه
گفتم عمو اینارو بیخیال حالت چطوره
تا چندوقت جرات نداشتم جلوش بیام از ترسم

Vay pas khili khtarnakiya mikhastam shomaramo bedam ama chon az khodam Motmaen nistam nemidam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد