برای خاله ام دعا کنید...

دوست نداشتم این مطلب رو بذارم ... خالم یه چند وقتیه حالش خوب نیست ایشون خاله بزرگ من هستن ... تا سه روز توی بیمارستان بستری بودنو چون دختر ندارنو عروسم دختر آدم نمیشه مادر من به عنوان همراه با ایشون بودن این سه روز خیلی به همه ی خانواده سخت گذشت چون خاله ای من لاغرهستن و تحمل درد ندارن همه نگرانش بودیم خداروشکر بخیر گذشت اما عوارض این بیماری ناگهانی هنوز همراهشون هست دعاکنید تا بهتر و بهتر بشن دعا کنید ...(برای مادرم و خاله کوچیکم هم دعا کنید چون اون و خاله کوچیکم خیلی زحمت کشیدن) این سه خواهر واقعاً همو دوست دارن چون به خاطر هم فداکاریهای زیادی کردن ،اینجا بود که واقعاً تو دلم گفتم ایکاش منم یه خواهر داشتم تا هیچوقت احساس تنهایی نمیکردم...

زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست

لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست


نظرات 10 + ارسال نظر
سوسن چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:14 http://somisia.blogsky.com

خدا ایشاا... هر چه زودتر شفاشون بده
آره خیلی خوبه آدم خواهر داشته باشه منم خواهر ندارم ...

Mersi sosan jan khoda hameye mariza ro shafa bede .

شهرزاد پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:29 http://www.gholleh.blogsky.com

سلام مهدیه جون!
ببخش که حرفهای نامربوط زدم عزیزم! من که خبر نداشتم. چرا تا حالا چیزی نگفته بودی؟ این همه وقت این همه ناراحتی رو توی دلت نگه داشته بودی؟ وقتی فهمیدم دلم ریخت. پرستاری از یه بیمار از خود تحمل بیماری خیلی سخت تره. هر آخی که طرف می کشه ده برابرش رو خود آدم احساس می کنه. امیدوارم که هر چه زودتر حال خاله ات خوب بشه. امیدوارم خدا به خاله و مادر گرامیت هم قوت بده تا بتونن تحمل کنن. منو خواهر خودت بدون. من هم مثل خودت خواهر ندارم؛ البته اگه قابل می دونی. بیتی که نوشته بودی منو ترسوند. هنوز هم خودمو دارم سرزنش می کنم که اون چه حرفهائی بود که بهت زدم. منو ببخش. یکی زدم توی صورت خودم که از این به بعد تربیت بشم نامربوط نگم. راستی نوشته بودی خودت هم مریض احوالی. می شه بپرسم چته عزیزم!؟ کاری داشتی به من هم بگو.

Mamnonam azizam az hamdardit to hamishe mesle khaharam bodi vali narahat shodam az inke zadi to sorate khodet dige az in kara nakon . Halam behtar shode azizam sar dardhaye shadidi dashtam.

پرچانه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:41

سلام دوس جون
خیلی ناراحت شدم عزیزم
انشا... خیلی زود حالشون خوب بشه و با خبرای خوب خوب آپ کنی

Mersi dost jon khodaro shokr halesh behtare mersi ke omadi

شهرزاد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:01 http://www.gholleh.blogsky.com

سلام عزیزم!
اون که برای تربیت خودم بود. ضروری بود. باید انجام می شد. شما خودت رو ناراحت نکن عزیزم! برای سردردهات هم یه نسخه می نویسم. حتما انجامش بده. نگاه کردن به آسمون آبی یا شب - فرقی نمی کنه - و نگاه به دوردست بدون هدف، بستن چشمهات بدون اینکه به چیزی فکر کنی و در خلاء مطلق فرو بری، دوش آب گرم، ذکر گفتن ( اسامی خدا باشه بهتره )، سکوت و در خلوت رفتن برای سردرد خیلی خوبه. امروز من هم دور از جون سردرد داشتم. به خاطر آب و هواست. هر وقت قراره بارون بیاد، سرم قبلش درد می گیره تا زمانی که تموم بشه. دیگه نیازی به سازمان هواشناسی ندارم. در ضمن، ممنون به خاطر دعات. خدا از دهنت بشنوه! تو هم بهترین دوست جون من هستی.

Mersi azizam ama sardarde man az ghosas ama nazareto taaid mikonam ta baghiye azash estefade konan mersi dost joooonam!

شهرزاد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:01 http://www.gholeh.blogsky.com

ببخش که EQ من یه کم پائینه عزیزم! به خاطر خاله ات ناراحتی یا مسئله دیگه ایه؟

Narahate khalam ke hastam vali....

شیوا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:17 http://just-kiss.blogsky.com/

حالا منم که خاهر دارم چه گلی به سرم زده
همش باهام کل کل دعوا داریم
منم همش میگم کاش داداش داشتم
عزیزم اون عشق خواهر و برادری ها ماله قدیمی ها بوده مامان منم همینجوره

هیچ وقت قصه نخور

Rastiya azizam man ba nazar shoma movafegham booos

AبAس یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 http://loveabadan.blogsky.com

یک پسر انگلیسی به یک پسر ایرانی میگه:چرا خانمهای ایرانی با مردا دست نمیدن یعنى این قدر مرداتون شهوت

پرستند؟ پسر ایرانی میپرسه: چراهرمردی نمیتونه دست ملکه ی انگلیس رو لمس کنه؟ پسر عصبانی میشه میگه

ملکه فرد عادی نیست فقط با افراد خاص دست میده پسر ایرانی میگه: خانومای ایرانی هم ملکه اند...




به افتخار پسر های آقا و دختر های ملکه ایرونی ..

Ye kafe morartab ahaaaaaan be eftekhareshon
Shole shole

شهرزاد یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:25 http://www.gholleh.blogsky.com


اومدم یه سلامی عرض کنم. نگی به فکرم نیستی.

Khosh omadi azizam bazam az invara biya boooos

شیوا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:58 http://just-kiss.blogsky.com/

اومدم نبودی
چیزه یعنی آپ نکرده بودی

Aha mocheto gereftam hala dige vase man up mikoni baad nazaratao taaed nemikoni???inhame moche dastam dard migire nazar mizaram ke baad to halamo begiri???

شیوا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:14 http://just-kiss.blogsky.com/

سلام عزیزم
روزت مبارک
خوبی؟
من که اکثرا تایید کردم و همه رو هم جواب میدم
فقط یه کم زود و دیر میشه دیگه
میسی که بهم سز میزنی عزیزم

Ba taakhir roz to ham mobarak boooooos

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد