گله دارم...

سلام وصبح بخیربه هرکسی که امروز به وبلاگم سر زده  

میخواستم امروز یکم گله کنم نه واسه دوستایی که یادی از مانمی کنن نه ... نه واسه گرونی، استغفرالله بی عدالتی، بی معرفتی و... نه واسه ایناهم نیست... واسه نداشتن یه حسن که تو خیلیا نیست گله دارم، این حسن اسمش انتقا پذیریه که خیلیا ندارن. واسه این گله دارم که چند وقت پیش به وبلاگ یکی از دوستان محترم که اسمه وبلاگش توی لیست بروز شدها بود رفتم ازمحتوای اون خوشم اومدشعرها وجملات قشنگی داشت اما از قالب وبلاگ که خیلی سرد وکسل کننده بود انتقاد کردم بهش گفتم اگه ناراحت نمیشی یه انتقاد دارم (توجه کنید یک انتقاد)  قالب وبلاگت خیلی بی روح وسرده اگه عوضش کنی خیلی خیلی وبلاگت دیدنی میشه  البته ببخشیداااا.فرداش دیدم برام نظر گذاشته ،اقا انگاربهش کلی توهین کرده بودم نوشته بود دفعه بعد اگر خواستم مشورت بگیرم میرم پیش چندتا مشاور که حداقل بفهمن چی میگن بگذریم که بعدها بهم چی گفت .....  

خیلی ناراحت شدم ازرفتن دوباره به وبلاگشم پشیمون شدم، همیشه میگفتم چرا سیاستمدارها انتقادپذیر نیستن چرا دولتمردان فقط از پیشنهادها استفاده می کنن درصورتی که انتقاد خودش میتونه یه پیشنهاد سازنده باشه اما اونو به حرف نیش دار تشبیه میکنن ولی وقتی که برخورد این دوستمونو دیدم متوجه شدم که همه ی دولتمردان همه ی سیاستمداران روزی ازمردم بودن وتا وقتی که خود مردم روی انتقاپذیری خودشون کار نکنن هیچ سیاستمدار انتقادپذیری زاده نمیشه منم دارم رواین حسن کار میکنم به شما هم پیشنهاد میدم همین کار رو بکنید حتی شما دوست عزیز. درضمن از انتقادات سازنده شما خوشحال میشم

نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:53 http://khakshiram.blogsky.com

سلام .میدونی این که انتقاد پذیر باشی یه کم سخته و این نوشته تو باعث میشه بیشتر بهش فکر کنی و آدم نقد پذیری بشی.

سلام ممنون که به وبلاگم سرزدی وازاینکه تشویقم میکنی نقدپذیرباشم بازم ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد