آیااحساس میکنید مردتان شمارا درک نمیکند؟این مقاله را بخوانید

درک کردن مردان کار سختی نیست ؛ از زمانیکه مردان پا به کره خاکی گذاشتند عادت داشتند که یک قهرمان باشند و در کاری شکست نخورند ، جنسی که دنیا را تغییر دهد ، جنسی که باعث بروز اتفاقات خاص باشد ، جنسی که از جنس زن حمایت کرده و از آنها مراقبت کند!

به گزارش نیک صالحی ،درک کردن مردان ساده است اما بعضی اوقات همان قدر هم مشکل می شود. اگر رابطه رمانتیکی با مردی دارید و حس میکنید که نمی توانید او را درک کنید ، پس در آینده موقعیت های دشواری برای تان بوجود می آید که اوضاع را پیچیده تر خواهد کرد.


پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

• مردان گریه می کنند ، در هر سنی که باشند؛ در فرهنگ ما جا افتاده که مردان نباید گریه کنند. شاید مردان به راحتی زنان به گریه نیفتند اما آنها هم گریه می کنند. این یکی از آن رفتارهایی است که مردان دوست ندارند آن را بروز دهندو آن را از دیگران پنهان می کنند!

• مردان هم می توانند راهشان را گم کنند:مردان مثل نقشه GPRS نیستند که همه مسیرها را در ذهن داشته باشند. آنها هم می توانند راهشان را گم کنند ، خواه در مسیر زندگی خواه در یک جاده شهری!

• مردان می خواهند در دنیا بهترین باشند:مردان همیشه در پی بهترین ها بوده اند ، نه فقط برای خودشان ، بلکه برای خانواده شان. این کار را با ساعات طولانی کار کردن ، غرق شدن در کار و فعالیت های اقتصادی انجام می دهند!

• مردان سالگردهای ازدواج و تولدها را عمدا فراموش نمی کنند: حتما برای شما هم اتفاق افتاده که مردتان سالگرد ازدواج ، تولد تان را فراموش کرده باشد اما باید بدانید که این کار عمدا انجام نشده است ، مردان در لحظه حال زندگی می کنند دوست دارند در مکان و زمان حال زندگی کنند. فراموشی سلاحی است که مردان وقتی از همه طرف مورد فشار قرار گرفته اند از آن استفاده می کنند. مثل زمانیکه دانش آموزی که درس را بلد نبوده مشق شب خودش را فراموش می کند!

• همه مردان بچه اند!!!!: در واقع زنان در هر سنی که باشند باید بچه داری کنند خواه از پدرشان از همسرشان و بعدها از فرزندی که بدنیا می آورند!مردان در هر سنی که باشند عاشق بازی کردن هستند ، بازی های کامپیوتری ، فوتبال و...این کاری است که همه مردان انجام می دهند پس نگران نباشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد