شال شما چطور است ؟

در فصل سرما هر مردی باید حداقل یک شال داشته باشد. چه طرفدار لباس های بافتنی کلاسیک باشید، چه دوستدار لباس های ابریشمی مجلل از این مجموعه شال های زمستانی خوشتان خواهد آمد...
 انتخاب شال مناسب به نظر کمی مشکل می آید اما صفحه «مد و سلامت» این هفته، کار شما را راحت خواهد کرد.
 
 

 ● شال کشباف؛ قدیمی و محبوب
 شال های کشباف راه راه از قدیم محبوبیت زیادی داشته اند. از نسخه های قبلی این شال های کشباف راه راه، خاکستری و بنفش آن بسیار بین مردم موردپسند قرار گرفت و خواهان بسیاری داشت و حالا مدل جدید آن در راه راه های آبی و صورتی ارائه شده است.
 
 
 ● شال بافتنی؛ گرم و نرم
 می توانید با شال های بافتنی کلفت و گرم و نرم شروع کنید. این شال های بافتنی گرم و نرم، بافت هایی زیبا و منحصر به فرد دارند و رنگ هایشان هم یکدست است. برای کسانی که شال های سبک تر را ترجیح می دهند شال های کشباف کلاسیک با طرح های مدرن را پیشنهاد می دهیم.
 بین شال های بافتنی شال هایی با رنگ آبی و رگه های سبز پاییزی با بافتی وسوسه انگیز، زمستانی گرم تر و ایده آل را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
 
 
 ● شال ایتالیایی؛ شیک و زیبا
 برای شال های کمی شیک تر می توان به شال های کشباف ایتالیایی ریزبافت با راه راه های عمودی کلفت و نازک در طیف رنگی زیبا اشاره کرد. آنها هدیه هایی ایده آل خواهند بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 http://sukoteashk.blogsky.com/

سلام
مطالب جالبی نوشتی
به منم سر بزن
خوشحال میشم

ممنون جوابتم تو وبلاگت دادم ....

مجید سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:43 http://sukoteashk.blogsky.com/

سلام بازم
ببخشید شما چند سالتونه مگه که میگیند مادر!!!!!!!!!!
راستی این موسم وقتی میام تو وبلاگتون عوش میشه
میشه بگیند چیکار کردیند که اینطوری شده خیلی قشنگه
راستی بازم راستی شما از کدوم شهریند؟

ای داد برمن اینا روهمه میتونی با کلیک کردن رو اسمم توی شناسنامه ام ببینی مادرم شوخی کردم ای کیو.... اما برای نشانگر ماوست پایین وبلاگم یه لینک از پیچک دارم که میتونی اونجا کد شکلهای مختلف ماوس روبگیری وبرای قالب وبلاگ هم کناروبلاگم لینک پیچکو دارم که قالبای مختلفی داره اینطوری میتونی هم قالبتو هم نشانگرماوستو عوض کنی
درضمن مجید جان دلبندم عوش نه عوض عوض

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد