تقویت اعتماد به نفس تنها در 3 مرحله!

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که اصلا از ظاهر خود راضی نیستند؟ ایرادی در خودتان می بینید؟ اعتماد به نفس ندارید؟....ما به شما سه راه ساده اما مهم برای تقویت اعتماد به نفس معرفی می کنیم.

شروع کنیم:


1- بگوئید:" من برگشتم"!

به زمان حال برگردیدو از آن لذت ببرید. تمام افکار منفی را از ذهن تان به بیرون پرت کنید.در واقع تمام کمبود اعتماد به نفس شما از این ناشی می شود که یک داستان منفی را بارها و بارها در ذهن برای خودتان تکرار می کنید. اما فورا آن افکار را از سرتان بیرون کنید ! وقت داستان پردازی نداریم؛ با خودتان تکرار کنید:" من برگشتم"!

2- نقطه تمرکز خود را تغییر دهید:

برای 30 روز تمام خود و اندام تان را دوست داشته باشید ؛ بله فقط 30 روز!
اگرمدام جلوی آینه بایستید و به خودتان خیره شوید:" آه نه، من چقدر زشتم ، اصلا خودم را دوست ندارم" خوب مسلم است که اعتماد به نفس تان صفر می شود. پس به خودتان قول بدهید که فقط برای 30 روز خودتان را دوست داشته باشید و با لبخند به خودتان در آینه نگاه کنید. به گزارش پرشین وی ،مطمئن باشید پس از این 30 روز دوست داشتن عادت تان می شود!با این روش مبارزه نکنید از همین حالا شروع کنید!

3- بدن تان را بجنبانید!

اگر از اندام تان ناراضی هستید خوب چرا دست به کار نمی شوید؟ ورزش کنید ، پیاده روی کنید ، خوردن غذاهای چرب و قندی را محدود کنید تا هم اندامی زیبا داشته باشید و هم پوستی شفاف و جذاب!

به خودتان لبخند بزنید و بگوئید" من فقط برای تو است که این کارها را می کنم چون دوستت دارم"

اگر نمی توانید به باشگاه بروید در خانه تحرک داشته باشید یا پیاده روی کنید ، بدوید هر کاری دوست داشتید بکنید اما لطفا هرچه سریعتر دست از تخریب خودتان بردارید و کاری برایش انجام دهید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد