میخواهید نامزدسابق تان را برگردانید؟این4توصیه را بخوانید

تقریبا اغلب مردم در زندگی شان طعم تلخ جدایی را تجربه می کنند. جدایی مرحله عجیبی در زندگی است . مهمترین اتفاق زندگی ، مرور خاطرات گذشته ، و فکرکردن به کارهایی که نباید می کردید و اینکه حالا باید چکارکنید.

در اغلب جدایی ها هر دو طرف هم زن ، و هم مرد دوست دارند که به رابطه سابق شان بازگردند مگر اینکه رابطه شان واقعا ویران شده باشد و دیگر عشق و علاقه ای به هم احساس نکنند. اگر قبل از جدایی به نامزد سابقتان لطمه روحی یا فیزیکی زده اید واقعا برگرداندن وی کار ساده ای نیست ؛ در حقیقت شما رابطه سالمی نداشته اید.

زمانیکه شما فردی را برای بار اول ملاقات می کنید همه چیز او برای تان خوشایند و جدید است. ممکن است حدس و گمان شما درباره او کاملا غلط باشد .بعد از مدتی آن عشق و اشتیاق اولیه در شما فروکش می کند . با هم بحث می کنید. تغییرات زیادی در اخلاق و رفتار او ملاحظه می کنید. اما دوست دارید او را همانطور ببینید که در ابتدا ملاقات کرده بودید.

در حقیقت زمانیکه دو طرف در رابطه با هم بیشتر آشنا و نزدیکتر شدند ، مشکلات شروع می شود. این دقیقا آن چیزی است که نوع و مدت رابطه را تعیین می کند. در این مرحله باید تلاش کنید که مشکلات را با هم حل کنید ، از آن فرار نکید هیچ مشکلی به خودی خود حل نمی شود . به جای دعوا و جدایی باید بنشینید و با هم اختلافات جزئی را حل کنید. جدائی جز دلتنگی و پشیمانی چیزی برای تان در پی نخواهد داشت.
حالا کار از کار گذشته ؛ نه؟می خواهید نامزد سابق تان را بازگردانید؟ پرشین وی این 4 راه ساده را به شما توصیه می کند:

1- بگوئید:" متاسفم"

در قدم اول بهترین راه و موثرترین آن، گفتن کلمه " متاسفم" است. اما اول از همه مطمئن باشید که این کلمه در قلب شما نیز واقعیت دارد یعنی شما از بعضی رفتارها و حرفهایتان متاسفید. بعد از جدایی افراد خود را سرزنش می کنند. به یاد داشته باشید ، قبول کردن اشتباهات بسیاری از مشکلات بین زوج ها را حل می کند. پس غرور را کنار بگذارید و به او بگوئید که بابت رفتارتان از او معذرت خواهی می کنید.


2- بنشینید و با هم درمورد مشکلات و اختلافات تان صحبت کنید

این کاری است که باید قبل از جدایی انجام می دادید. خیلی خونسرد و راحت بنشینید و در مورد مشکلاتی که باعث جدایی تان شده صحبت کنید و سعی در برطرف کردن آنها کنید. گریه ، زاری و سرزنش فایده ای ندارد. اگر طرف تان موافق این کار نبود در مورد احساستان به او صحبت کنید. نباید دوباره دعوا کنید. خود و نامزدتان را برای هیچ کاری در گذشته سرزنش نکنید. به همدیگر احترام بگذارید و سعی کنید تا آنجا که مقدور است اختلافات تان را حل کنید و مسئولیت اشتباهات تان را به گردن بگیرید.


3- به او فرصت فکر کردن بدهید

به یاد داشته باشید شما ترتیب این ملاقات را داده اید ، نه او ؛ پس بعد از صحبت کردن زمانی به او بدهید تا فکرهایش را بکند. مدت زمانی از هم دور باشید ، سعی نکنید در همان جلسه او را وادار به بازگشت کنید. خونسرد باشید ، زمان همه چیز را درست می کند. ممکن است زمانیکه احساس فعلی شما را در مورد خودش فهمید پس از مدتی جدایی دلش برای شما تنگ شود و با بازگشت موافقت کند.


3- به او نشان دهید که واقعا برایش اهمیت قائلید

به او احترام بگذارید ، نشان دهید هنوز دوستش دارید و ذره ای از علاقه تان به او کم نشده است . او را مطمئن کنید که پس از بازگشتش وضعیت گذشته ادامه نخواهد داشت. و سعی کنید واقعا این کارها را انجام دهید.دفعه بعدی وجود ندارد. پس از این موقعیت استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد