یک ماه از پاییز گذشت ؛

هنوز برای ارائه مدل مانیکورهای پاییزی- زمستانی دیر نشده است:


یک ماه از پاییز گذشت ؛

اما هنوز برای ارائه مدل مانیکورهای پاییزی- زمستانی دیر نشده است:


رنگ های اصلی:
اگر طرفدار رنگ های روشن هستید، و در تابستان از لاک های رنگ روشن استفاده می کردید، باید به شما بگویم که آن رنگ ها هنوز هم مد است. نارنجی هنوز رنگ اصلی پاییز است ، اما در کنار آن رنگ های دیگری نیز از جمله دودی ، بنفش از جمله رنگ های امسال پاییز هستند. و یا حتی رنگ های قدیمی مانند مشکی ، قهوه ای ، قرمز که از مد افتاده بودند نیز دوباره مد شده اند.


شکل مانیکور:
همیشه در مدل و شکل مانیکور ناخن محدودیت هایی وجود دارد ؛ شکل مانیکور پاییز امسال بیضی است. با این نوع شکل مانیکور ، ناخن ها بلند تر از حد طبیعی ناخن ها به نظر می رسند و مخصوصا برای خانم هایی مناسب است که ناخن های گرد یا مربع شکل و صدفی کوچک دارند.


بازگشت به دوران کلاسیک
دنیای مد و فشن ، دنیای متغیری است.همیشه اشکال کلاسیک و مدرن جای یکدیگر را می گیرند یا با هم ادغام می شوند. اما در مورد ناخن ها مطمئن باشید یکسری رنگ ها مانند قرمز با اشکال طبیعی هیچوقت از مد نمی افتند و فرنچ های فرانسوی نیز همیشه مورد استقبال قرار می گیرند. در مورد مانیکور ناخن نیز همیشه می توانید شکل کلاسیک را با مدرن ادغام کرده و یک شکل جدید و متفاوت ابداع کنید.





از مدل های عجیب و مخصوصی که در فشن شو ها می بینید جدا دوری کنید ؛ شاید در همان نمایش مد جالب و حتی بسیار زیبا به نظر برسد اما در زندگی واقعی اصلا!!

پاهایتان را فراموش نکنید

زمانیکه ما در مورد ناخن صحبت می کنیم ، منظورمان ناخن های پا هم هستند. شاید در زمستان بیرون از خانه صندل به پا نکنید اما این به معنی آن نیست که به زیبایی ناخن های پایتان بی تفاوت شوید. اما شاید به مهمانی دعوت شوید یا حتی برای خودتان ؛پس زمانیکه در حال مانیکور هستید از پدیکور نیز غافل نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد