2 خبرجالب درمورد شیرمادر

یک مادر چینی که بعد از تولد نوزادش مقدار زیادی شیر دارد، هر روز با شیر اضافه ی خود نوزادش را حمام می ‌کند و دیگر این که مقامات محلی "لندن" از حذف بستنی شیر مادر از منوی دسرهای رستوران ‌های این شهر به دلیل غیربهداشتی بودن آن خبر دادند.

کودک

حمام کردن در شیر مادر!

یک مادر چینی که بعد از تولد نوزادش مقدار زیادی شیر دارد، هر روز با شیر اضافه ی خود نوزادش را حمام می ‌کند.

به گفته ی این مادر، او روزانه حدود 2 لیتر شیر دارد و این مقدار شیر برای تغذیه دخترش که 6 هفته از تولدش می‌ گذرد خیلی زیاد است. به همین علت او هر روز با اضافه شیر خود، نوزادش را در وانی از شیر حمام می‌ کند.

این خانم که به پیشنهاد مادرش تصمیم به این کار گرفته، می ‌گوید در مدتی که نوزاد را با شیر خودش حمام می‌ کند، پوست دخترش خیلی نرم و روشن ‌تر شده و هر روز سفیدتر می ‌شود.مادر نوزاد می‌ گوید، تصمیم دارد با شیر اضافه ‌اش مسوولیت شیر دادن به چند نوزاد دیگر را هم قبول کند تا استفاده ی بهتری داشته باشد.

 

این بستنی که از شیر مادران تهیه می‌ شود، احتمال دارد حاوی ویروس ‌

های همچون هپاتیت باشد. این بستنی 14 پوند، معادل 23 دلار قیمت

دارد و با وانیل و لیمو طعم گرفته است

حذف بستنی شیرمادر از رستوران‌ های لندن!

بر اساس اعلام شورای شهر "وست مینستر"، اعضای این شورا گزارش دادند که تاکنون دو مورد شکایت در رابطه با این بستنی ‌ها که از شیر مادران تهیه شده، دریافت کردند و قصد دارند این بستنی را که به "بچه عجیب" معروف است، از منوی دسرهای رستوران ‌های "لندن" حذف شود. یکی از مسئولان به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که این بستنی که از شیر مادران تهیه می‌ شود، احتمال دارد حاوی ویروس ‌های همچون هپاتیت باشد. این بستنی 14 پوند، معادل 23 دلار قیمت دارد و با وانیل و لیمو طعم گرفته است.

بستنی از شیر مادر

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا مصدق یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 http://www.sheydamosadegh.blogsky.com

سلام از دیدن وبلاگتان خوشحال شدم زیرا مطالبش خلاصه و مفید است امیدوارم این کارتان تداوم داشته باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد